Рекламация, Връщане/Замяна:
Ако не сте доволни от закупен продукт, от онлайн магазин Multi.bg, независимо от причината, можете да го върнете в срок от 14 дни от доставката му. Задължително трябва да се попълни формата за Връщане/Замяна на следния линк:
ДРУЖЕСТВОТО следва да получи продукта с неговата оригинална кутия/опаковка с етикет, без индикации, че стоката е била употребявана от клиента, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин.
Клиентът има право да получи само стойността на върната стока, такава каквато е била при заявката и закупуването й. В случай, че клиентът открие явни недостатъци на стоката, той може да върне артикула и да поиска връщане на сумата. Рекламация на стоката трябва да се предяви веднага, щом е открит дефект. В този случай доставката е за сметка на ДРУЖЕСТВОТО.
Условия на връщане:
Разходите за транспортната(куриерска услуга) са за сметка на Multi.bg единствено в случаите на дефектна (фабрично повредена стока) или на грешно изпратен артикул. Също така в случаите, когато клиентът е изплатил стойността на целия наложен платеж, а в пратката му е липсвал един или няколко артикула. Тогава повторното изпращане е за сметка на Multi.bg!
В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, когато връщате продукта, трябва да върнете и подаръка.
В случай, че сте закупили повече от един еднакви продукти и желаете да върнете два или повече от тях, само един от тези продукти може да бъде отварян. Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани.
Парично обезпечаване:
В случай на връщане на стока, клиентът е длъжен да върне артикула на следния адрес:
Бургас, Офис на Еконт "Роял, Тел: 0896 603443, До "МУЛТИ СВЯТ 2017" ЕООД
Върнатият артикул трябва да бъде получен от нас в изряден търговски вид (във вида, в който е бил изпратен от нас).
За целта, моля при оформяне на пратката чрез куриерската компания да бъде отразена опцията "Тест и преглед".
Върнатата пратка трябва да бъде С НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ- Пощенски Паричен Превод/ стойността на наложения платеж трябва да бъде равен на стойността на продукта/. След като екипът ни се запознае с върнатото съдържание, стойността на върнатия артикул ще бъде изплатена по същия начин, по който Вие сте го направили към нас, т.е. наложен платеж- пощенски паричен превод.
Гаранционно обслужване:
Всички продукти, предлагани от нашия сайт, разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите. Продуктите са нови, в оригинална опаковка.
Гаранционното обслужване на продуктите се извършва безплатно от Multi.bg в законов срок до 30/тридесет/ календарни дни от постъпването на дефектиралия продукт при нас. Видовете поправителни дейности могат да бъдат: ремонт на продукта, частичното или пълно заменяне, а дори и възвръщането на стойността на продукта при липса на други решения.
След поправка продуктът се изпраща по куриер и ще бъдете уведомен, чрез и-мейл и обаждане за доставката.
Периодът, в който продуктът е бил в нефункционалност, се добавя към съответния период на гаранция. Този интервал се смята от момента на регистрирането в сервиз на Multi.bg до въвеждането на продукта в нормално за експлоатация състояние .
Какво да направя, за да се възползвам от гаранционното обслужване?
Моля изпратете на имейл officesviat@multi.bg следната информация: кога е закупен продукта, номер на поръчка, кратко описние на дефекта, име, фамилия, имейл и телефон за контакт. Служител ще се свърже с Вас, за потвърждение.
Дефектирал продукт за гаранционно обслужване се изпраща до Бургас, Офис на Еконт "Роял, Тел: 0896 603443, До "МУЛТИ СВЯТ 2017" ЕООД.
По възможност дефектиралия продукт трябва да бъде получен от нас в оригинална опаковка или здрава друга такава и задължително с документ за закупуване му - разписка за ППП /касовия бон от Еконт/ при заплащането на наложения платеж.
За целта, моля при оформяне на пратката чрез куриерската компания да бъде отразена опцията "Тест и преглед".