Рекламации и гаранционно обслужване

Рекламация, Връщане/Замяна: 

Ако не сте доволно от закупен продукт, от онлайн магазин Multi.bg, независимо от причината, можете да го върнете в срок от 14 дни от доставката му. 
ДРУЖЕСТВОТО следва да получи продукта с неговата оригинална кутия/опаковка с етикет, без индикации, че стоката е била употребявана от клиента, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин.
Клиентът има право да получи само стойността на върната стока, такава каквато е била при заявката и закупуването й. В случай, че клиентът открие явни недостатъци на стоката, той може да върне артикула и да поиска връщане на сумата. Рекламация на стоката трябва да се предяви веднага, щом е открит дефект. В този случай доставката е за сметка на ДРУЖЕСТВОТО.

Условия на връщане: 

Разходите за транспортната(куриерска услуга) са за сметка на Multi.bg единствено в случаите на дефектна (фабрично повредена стока) или на грешно изпратен артикул. Също така в случаите, когато клиентът е изплатил стойността на целия наложен платеж, а в пратката му е липсвал един или няколко артикула. Тогава повторното изпращане е за сметка на Multi.bg!
В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, когато връщаш продукта, трябва да върнете и подаръка.
В случай, че сте закупили повече от един еднакви продукти и желаете да върнете два или повече от тях, само един от тези продукти може да бъде отварян. Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани.


Парично обезпечаване:

В случай на връщане на стока, клиентът е длъжен да върне артикула на следния адрес:
Бургас, Офис на Еконт "Роял, Тел: 0896 603443, До "МУЛТИ СВЯТ 2017" ЕООД
Върнатият артикул трябва да бъде получен от нас в изряден търговски вид (във вида, в който е бил изпратен от нас).
За целта, моля при оформяне на пратката чрез куриерската компания да бъде отразена опцията "Тест и преглед". 
Върнатата пратка трябва да бъде БЕЗ наложен платеж. След като екипът ни се запознае с върнатото съдържание, стойността на върнатия артикул ще бъде изплатена по същия начин, по който Вие сте янаправили към нас.
Всеки клиент е нужно да изпрати коректно изписана банковата си сметка на следния имейл: officesviat@multi.bg

Гаранционно обслужване:

Всички продукти, предлагани от нашия сайт, разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите. Продуктите са нови, в оригинална опаковка.

Гаранционното обслужване на продуктите се извършва безплатно от Multi.bg в законов срок до  30/тридесет/ календарни дни от постъпването на дефектиралия продукт при нас.  Видовете поправителни дейности могат да бъдат: ремонт на продукта, частичното или пълно заменяне, а дори и възвръщането на стойността на продукта при липса на други решения.

След поправка продуктът се изпраща по куриер и ще бъдете уведомен, чрез и-мейл и обаждане за доставката.
Периодът, в който продуктът е бил в нефункционалност, се добавя към съответния период на гаранция. Този интервал се смята от момента на регистрирането в сервиз на Multi.bg до въвеждането на продукта в нормално за експлоатация състояние .

Какво да направя, за да се възползвам от гаранционното обслужване?

Моля изпратете на имейл officesviat@multi.bg следната информация: кога е закупен продукта, номер на поръчка, кратко описние на дефекта, име, фамилия, имейл и телефон за контакт. Служител ще се свърже с Вас, за потвърждение.

Дефектирал продукт за гаранционно обслужване се изпраща до Бургас, Офис на Еконт "Роял, Тел: 0896 603443, До "МУЛТИ СВЯТ 2017" ЕООД.
По възможност дефектиралия продукт трябва да бъде получен от нас в оригинална опаковка или здрава друга такава и задължително с документ за закупуване му - разписка за ППП /касовия бон от Еконт/ при заплащането на наложения платеж.
За целта, моля при оформяне на пратката чрез куриерската компания да бъде отразена опцията "Тест и преглед".